Παρασκευή 10 Αυγούστου 2007

Κινητό τηλέφωνο…μήπως να το ξανασκεφτούμε;


Ξεχνάτε σημαντικές ημερομηνίες (όπως γενέθλια, επετείους, κτλ); Δεν μπορείτε να απομνημονεύσετε τον καινούριο αριθμό του τηλεφώνου του σπιτιού σας; Μήπως για όλα φταίει η υπερβολική χρήση του κινητού σας;

Σε μια πρόσφατη έρευνα του περιοδικού Puzzler Brain Trainer, το συμπέρασμα ήταν αρκετά ανησυχητικό! Το ένα τέταρτο των ερωτηθέντων (3.000 άτομα συμμετείχαν στην έρευνα) δεν θυμόταν τον αριθμό του σταθερού τους τηλεφώνου, ενώ τα δύο τρίτα δεν θυμόντουσαν γενέθλια φίλων και συγγενών! Τα αποτελέσματα έδειξαν πως τα άτομα μικρότερης ηλικίας (κάτω των 30 ετών) που συμμετείχαν στην έρευνα θυμόντουσαν λιγότερους αριθμούς από άτομα μεγαλύτερης ηλικίας (άνω των 50).

Σύμφωνα με τους ερευνητές, η αιτία αυτού του φαινομένου είναι τα κινητά μας τηλέφωνα! Η "έκρηξη" των κινητών και των φορητών συσκευών αποθήκευσης προσωπικών δεδομένων έχει δημιουργήσει μια γενιά ανθρώπων που αδυνατούν να απομνημονεύσουν απλά πράγματα, όπως αριθμοί τηλεφώνων και ημερομηνίες.

Μήπως να το ξανασκεφτούμε την επόμενη φορά που θα σημειώσουμε κάτι στον υπολογιστή ή στο κινητό μας? Λέτε, τα κινητά μας να ευθύνονται για την αδυναμία της απομνημόνευσης της ύλης για τις εξετάσεις μας? Εγώ, καλού κακού λέω να κλείσω το κινητό μέχρι τη λήξη της επόμενης εξεταστικής!! Ποτέ δεν ξέρεις…!! Ίσως έτσι πετύχουμε καλύτερα αποτελέσματα!!

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Θα πρεπε και πολυ σοβαρα μαλιστα.Δε μπορω να καταλαβω όλους αυτους που λενε οτι δεν "κανουν" χωρις το κινητό του. Εξαρτηση είναι και δε βλεπω καποιο λογο χρησης.

maryk-m5040047 είπε...

Το κινητό ειναι για μια ωρα αναγκης λεει η μαμα μου. εχει δικιο. δεν ξερω πως τα καταφεραμε κ δεν ξεκολλαμε απο αυτο. παντως εγω ειναι πολλες οι φορες που το εγκαταλειπω σε μια ακρη του σπιτιου...κ στο αθορυβο μαλιστα...Οι τεχνολογικές εξελίξεις κατα καποιο τροπο μας επιβαλλονται...δεν εχω καταλαβει ακομα το γιατι...

elena_vatyliotou είπε...

Ωχ! Μάλλον για αυτό δεν θυμάμαι τίποτα πια! Οι φίλες μου μιλάνε για πρόωρη αρτηριοσκλήρωση! Σαν χρυσόψαρο έχω γίνει, 3 δευτερόλεπτα μνήμη!(το χει και το ζώδιο βέβαια!ιχθείς-ε μην τα ρίχνουμε κι όλα στην τεχνολογία!) Καλά που μου το πατε κορίτσια να πάρω τα μέτρα μου!
Α!Και τώρα που το θυμήθηκα(!!!!) καλορίζικο το blog σας κορίτσια!!

Remosaholic είπε...

Λίγο το καυσαέριο, λίγο το κινητό...εγώ τα έχω κάψει τα εγκεφαλικά κύτταρά μου!!

Δεν ήμουν έτσι εγώ παλίά....

Angel είπε...

Α έτσι εξηγείται που η γειτόνισσα η Αλεξάνδρα δεν μου μίλησε όταν την συνάντησα σήμερα.
Γιόρταζε χθες...