Παρασκευή 10 Αυγούστου 2007

Περί Ανέμων και Υδάτων

Γεια σε όλους τους bloggers που διαβάζουν το παρόν post! Αυτή η πρώτη ανάρτησή μας είναι σαν ένας πρόλογος αυτού του blog, αλλά παράλληλα αποτελεί και την παρουσίαση των «συγγραφέων» του.

Λοιπόν, ξεκινώντας με τις υπεύθυνες για τη δημιουργία αυτού του blog, τα άτομα που βρίσκονται πίσω από τα φώτα της δημοσιότητας είναι η Έλενα και η Κατερίνα, δύο τριτοετείς φοιτήτριες του ΟΠΑ (γνωστό και ως ΑΣΟΕΕ). Η αιτία που μας οδήγησε στην δημοσίευση των ιδεών και των σκέψεών μας, ήταν ένα από τα μαθήματα που παρακολουθούσαμε κατά τη διάρκεια του εαρινού μας εξαμήνου. Στην πορεία, όμως, αυτό που ξεκίνησε ως εργασία, κατέληξε σε ευχάριστη εμπειρία και δημιουργικότητα!

Όπως φαίνεται και από τον τίτλο που επιλέξαμε, τα θέματα με τα οποία θα ασχοληθούμε δεν έχουν όρια! Ό,τι βλέπουμε, ακούμε ή διαβάζουμε αποτελεί ιδέα για συγγραφή ενός post. Ακόμα, τα σχόλιά σας θα μας δίνουν έναυσμα για περαιτέρω διερεύνηση των θεμάτων μας και συγγραφή νέων post. Για αυτό, περιμένουμε τα σχόλιά σας!!

7 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

polu kali doulia!!! xrisimo blog

maryk-m5040047 είπε...

Καλά ε...τι μπλογκ είναι αυτό;;; Ούτε ο χρυσός οδηγός τέτοια πληροφόρηση...!!!
Αντε κοριτσάκια μου κ καλές δουλειές!!!
Σας περιμένω κ από εκεί!

Ανώνυμος είπε...

Τέλειο blog κοριτσια! Μου αρέσει πολύ που δεν είναι μονότονο! Τα έχει όλα και δεν υπερβάλω! Πολύ καλή δουλειά! Μπράβο!

Remosaholic είπε...

Με γεια το blog σας κορίτσια! Καλοτάξιδο!

Επειδή περιέχει λίγο από το ένα θέμα, λίγο από άλλο θέμα κτλ...εγώ θα το ονάμαζα "Λίγο κρασί, λίγο θάλσσα και... το αγόρι μου". καλά, "το αγόρι μου" μην το βάζατε

Ανώνυμος είπε...

Μπράβο σας κορίτσια για το «blog» που φτιάξατε.

Το ξεκίνημά σας είναι πολύ καλό, αλλά να ξέρετε ότι το αναγνωστικό κοινό είναι απαιτητικό.
Θέλει τακτική ενημέρωση για να το κατακτήσετε, άρα δουλειά από σας…

Καλή δύναμη και πρόοδο στις σπουδές σας.

Angel είπε...

Να σας ευχηθώ και εγώ με τη σειρά μου καλή επιτυχία στο blog σας. Συνεχίστε την καλή δουλεία και σίγουρα θα την έχετε.

Θα τα πούμε online…

Ανώνυμος είπε...

Koritsakia exete kanei fantastiki douleia!!!!Polla polla bravo!!!!!einai apla teleio!!!