Σάββατο 11 Αυγούστου 2007

L΄ été, le soleil et les rêves…… (Το καλοκαίρι, ο ήλιος και τα όνειρα……)


Τι ήθελε άραγε να πει ο αγαπητός δημοσιογράφος της Γαλλικής εφημερίδας, τοποθετώντας αυτόν το τίτλο πάνω από το άρθρο του, το οποίο αναφερόταν στα ελληνικά νησιά;; Ξέρουμε, ξέρουμε…. Θα μας πείτε: «Βρε κορίτσια! Με τον πόνο μας παίζεται; Έχουμε αφήσει τις ωραίες μας διακοπές και σε λίγες μέρες ξεκινάμε την εξεταστική!». Αγαπητοί μας φίλοι, ξέρουμε ότι είναι «επώδυνο». Πού να δείτε εμάς την ώρα που διαβάζαμε το άρθρο! Και σα να μην φτάνει μόνο αυτό, όποιο κανάλι και να ανοίξεις δείχνει τους εκδρομείς που φεύγουν από την Αθήνα για να ζήσουν το «καλοκαιρινό όνειρο»! Ο κόσμος έχει κατακλείσει τα λιμάνια και τα αεροδρόμια.

Στο πρώτο μας post είπαμε ότι θα μοιραζόμαστε όλες τις σκέψεις μας μαζί σας! Για αυτό λόγο θα σας περιγράψουμε το δικό μας «καλοκαιρινό όνειρο»! Ξεκινώντας, λοιπόν, την αφήγηση μας, θα σας μεταφέρουμε στην πανέμορφη Σύρο, ένα από τα πιο γραφικά νησιά των Κυκλάδων. Τέσσερις «εκκολαπτόμενες» μαρκετίστριες, εξουθενωμένες από την εξεταστική του καλοκαιριού, κατεβαίνουμε στο λιμάνι του νησιού (το μόνο που δεν σχολιάζουμε είναι η διάρκεια του ταξιδιού και αυτό γιατί δυστυχώς…… είχε φουρτούνα! Καταλαβαίνετε!!!). Ενώ ο αρχικός μας σκοπός ήταν η ξεκούραση, στην πορεία τα σχέδια μας άλλαξαν! Κάθε σημείο του νησιού σε προκαλούσε με την ομορφιά του να το εξερευνήσεις. Και εμείς δεν μπορούσαμε να μην ανταποκριθούμε σε αυτό το κάλεσμα. Ήταν όλα μαγευτικά! Είναι αυτό που λένε ότι «αν υπάρχει καλή παρέα, μη φοβάσαι τίποτα!» Στη δική μας περίπτωση η παρέα ήταν ιδανική και το τοπίο ονειρικό. Αχ!!!! Μακάρι και τώρα που σας γράφουμε να ήμασταν εκεί! Εσείς;; Πού ζήσατε το «καλοκαιρινό σας όνειρο»;

7 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Κορίτσια, καταρχήν, καλορίζικο το blog σας (αυτό για να δείτε τι ευγενικός άνθρωπος είμαι). Συνεχίζοντας όμως πρέπει να σας πω ότι διαβάζοντας αυτό το σχόλιο, πραγματικά μου ήρθε να βάλω τα κλάματα. Δυστυχώς φέτος το καλοκαίρι έμεινα στην Αθήνα. Να φανταστείτε ότι δεν πήγα ούτε στο χωριό μου να δω την οικογένεια μου. Και ο λόγος…… Η εξεταστική! Χρωστάω αρκετά μαθήματα, είμαι στο πτυχίο, και…. πρέπει να το πάρω κάποτε!!!
Εύχομαι σε όλους καλή εξεταστική!!

Ανώνυμος είπε...

Κοριτσάκια,

Τι κάνετε?

Χαίρομαι που περάσατε ωραία στη Σύρο!Και όπως σου έχω πει Κατερινάκι, περιμένω να δω τις φωτογραφίες με ανυπομονησία!!!

Εγώ πήγα για λίγες μέρες στην Άνδρο και μετά στο εξοχικό για μπάνια στη θαλασσίτσα, μιας και ο καιρός για διακοπές περιορισμένος, πρέπει να τον εκμεταλλευτούμε όσο περισότερο γίνεται...

Καλή συνέχεια στο blog σας και καλή επιτυχία!!!

Φιλάκια!

Ελίνα

Ανώνυμος είπε...

Bonjour κορίτσια!

Έχετε δίκιο! Η Σύρος είναι άψογη!! Να σας πώ κατι όμως να ζηλέψετε; Εγώ πήγα στη Μπορντώ!!! Ξεκουράστηκα πραγματικά! Το ότι δεν έχω διαβάσει ακόμα πολλά πράγματα για την εξεταστική, δεν παίζει κανένα ρόλο!!

Φιλάκια!

maryk-m5040047 είπε...

Εγώ πήγα στην Κέρκυρα και στα Γιάννενα.
Η κέρκυρα;;; ένα χάλι. Δεν έχω ξαναδει τετοιο χαλι. Τσαμπα τα λεφτακια μου. Το δωματιο ηταν εκπληκτικο. Δεν το συζηταω. Αλλωστε φημιζομαι αναμεσα στους γνωστους μου οτι ξερω να διαλεγω δωματια. όμως, το υπόλοιπο νησι, χαλι. ΤΟΥΡΙΣΤΑΣ Κ ΚΑΚΟ!!! Οπου κ να γυριζες το κεφαλι σου εβλεπες Αγγλους, Γαλλους, Γερμανους, Ιταλους, Σερβους...Ελληνας κανεις. Μονο η πόλη μου αρεσε. Το κεντρο δηλαδη, ηταν πολυ γραφικο. Και οι παραλιες ηταν καλες, απο αποψη χρωματων του νερου και καθαριοτητας αλλα ηταν πολυ συνωστισμενες. Χαρακτηριστικο παραδειγμα, ειναι οτι ειμαστε στο αυτοκινητο και ειμαστε σε κατι χωματοδρομυος κ εχουμε να δουμε αλλο αυτοκινητο για 20 λεπτα. Φτανουμε στην παραλια, απομακρυσμενη τελειως και τσουπ παλι τουριστες μπροστα μας. Ελεος. Μια εφημεριδα πηγα να παρω η γυναικα κ τι γυρναει κ μου λεει η κατα τα αλλα συμπαθεστατη ιδιοκτητρια του ψιλικατζιδικου; "Εμεις εδω δεν φερνουμε ελληνικες εφημεριδες. Στο κεντρο μονο θα βρειτε" Που;; Στην Κερκυρα! Καταλαβες φιλε μου...
Που αν δεν νοικιαζες ξαπλωστρα δεν ειχες ενα τετραγωνικο χιλιομετρο να βαλεις την ψαθα σου.
Το εχω πει κ θα το ξαναπω. Μακρια απο τα μεγαλα νησια!!!Τα μικρα εχουν αλλες ομορφιες!

carpe diem είπε...

m5030048

Σύρο ε? Έχω ακούσει ότι είναι κοσμοπολίτικο και αυτο που λέμε νησί με 'αρχοντιά'.

Με πρόλαβαν στο σχόλιο που ήθελα να κάνω και θα πω κι εγώ ότι δεν πήγα διακοπές, γιατι τα τρίμερα - ΠαρασκευοΣαββατοΚύριακο - δεν τα θεωρώ διακοπές αλλά αποδρασεις. καλές δεν λέω αλλά λίγες. Ας όψονται οι συνολικα τρεις εξεταστικές για πτυχιο και η δουλειά που με κράτησαν στην πανέμορφη καλοκαιρινή Αθήνα.
Όποιος δεν την έχει ζήσει άδεια δεν μπορεί να καταλάβει, είναι μια Αθήνα σωστή Ευρωπαϊκή Πρωτεύουσα. Άντε να επιστρέψουν να την βρωμίσουν πάλι...!

ioannou_zoi είπε...

Γειά σας κορίτσια!

Έχω ακούσει ωραία λόγια για την Σύρο αλλά δεν έχω πάει..

Εγώ πήγα για λίγες μέρες Μήλο! Πολύ ωραία η Μήλος και πολύ πιο ωραίες οι παραλίες της! Μαγευτικές παραλίες δίπλα από βουνά και λίγο πράσινο. Πολύ καθαρές αλλά για να πας σ'αυτές πρέπει να έχεις ενοικιάσει αυτοκίνητο!

Ωραία εμπειρία!

Remosaholic είπε...

Εγώ δεν έχω πάει πότε διακοπές με την έννοια που την εννοείτε.

Είχα την τύχη να γεννηθώ και να μεγαλώσω σε ένα ευλογημένο τόπο, και συγκεκριμένα στην καρδιά της πεδιάδας της Μεσσαράς (η μεγαλύτερη πεδιάδα της Κρήτης).

Σε ελεύθερη μετάφραση αυτό σημαίνει μένω σε μια κωμόπολη με αρκετές παροχές, ησυχία και καθαρό αέρα.
Θέλω θάλασσα; σε 10-20 λεπτά βρίσκομαι σε όμορφες παραλίες όπως Μάταλα, Κόκκινος Πύργος, Αγία Γαλήνη, Καλοί Λιμένες, Καλαμάκι, Κομμός κτλ
σε 30-40 λεπτά άλλες παραλίες Λέντας,Δισκός κτλ
θέλω μεγάλη πόλη; σε λιγότερο από μία ώρα είμαι ηράκλειο
ή σε καμιά ώρα Ρέθυμνο
θέλω βουνό; σε είκοσι λεπτά βρίσκομαι στους πρόποδες του Ψηλορείτη σε χωριά όπως Ζαρό, Γέργερη κτλ
εναλλακτικά σε 20 λεπτά βρίσκομαι σε χωριά του βουνού Κόφινα όπως Πλώρα (ορια βουνού πεδιάδας), Κρότος, Μιαμού κτλ
το πράσινο εξυπακούεται, μιλάμε για πεδιάδα
από διατροφή; τα καλύτερα κρέατα, ψάρια κτλ αλλά και φρέσκα λαχανικά παραγωγής μας, μη μιλήσω για τα φαγητά και γλυκά μας
από αρχαιολογικούς χώρους; σε 5λεπτά βρίσκομαι Φαιστό ή εναλλακτικά σε 5 λεπτά βρίσκομαι Γόρτυνα (έχετε ακουστά το Λαβύρινθο).......
ουφ, ζαλίστηκα!! Αν θυμηθώ κάτι θα το γράψω σε νέο σχόλιο

Αχ, άντε να τελειώνω να γυρίσω πίσω!! όχι, θα κάτσω εδώ να με φάει το καυσαέριο